LITTERATUR SYMPOSIET I ODDA 2020

8. - 10. oktober

ARBEIDARROMANEN
BIKUBEGANG
DØDEN
EIN KVELD MED TORE RENBERG
GARASJELAND
HALLO ODDA
KONSERT: FORENINGEN FOR BY OG BYGD
KONSERT: KRÅKENE
KONSERT: ODDA STORBAND
KVARDAGSSTEIN
KVINNEKROPPEN
LESESTUND
LITTERATUR PÅ LOFFEN
LITTERÆR KRAFTSTASJON
NYLIBERALISMEN OG MENNESKET
OPNING AV SYMPOSIEUTSTILLINGA
RO/URO
SENTRALBADET POESI
SLEPPFEST FOR No. 15
SMELTEVERKET RUNDT PÅ 100 MINUTT
SmåSymp - HEAVYKATTEN
SNIKKIKK JONDAL
SNIKKIKK KINSARVIK
STØR OG SJAMPANJEBRUS
STØR OG SJAMPANJEBRUS
TEKSTALLIANSE - LITTERATURPOLITIKK
TEKSTALLIANSE - LITTERATURØKONOMI
TEKSTALLIANSE - NOBELS LITTERATURPRIS
U-BAR
UNORSK
UTROSKAP

Katalog 2019

Littsymp2019_poster

MERETE JONVIK

Merete Jonvik, fødd i Odda i 1978, er forskar ved IRIS i Stavanger.

Jonvik har doktorgrad i sosiologi frå Universitetet i Stavanger (2015). Avhandlinga hennar Folk om forskjellar mellom folk er ei utforsking av korleis folk frå ulike samfunnslag oppfattar og kommuniserer sosiale og kulturelle forskjellar. 

Jonvik er ein av forfattarane bak boka Hva har oljen gjort med oss? Økonomisk vekst og kulturell endring, ein studie av økonomiske, sosiale og kulturelle samfunnsendringar i kjølvatnet av den raske økonomiske veksten i Noreg. Som kjend, ein vekst som har gitt seg markante utslag i Stavanger-regionen. I boka har Jonvik skrive kapittel om generasjonsforteljingar, syn på rikdom og lekfolk sine relasjonar til kunst og heimeinnreiing.

No jobbar ho med eit forskingsprosjekt om kritikk og kvalitet. I prosjektet undersøkjer ho litteratur- og kunstkritikarar sine forståingar og vurderingar av kunstnarisk kvalitet, med spesielt blikk på likskapar og forskjellar internt og mellom kritikargruppene, og på kvalitet sin ambivalente status i ein norsk egalitær og endrande kulturell kontekst.
 

Program

Tidligere program

2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2010
2016
2010
2010
2010
2016
2010
2010
2019
2012
2015
2018
2018
2018
2014
2010
2015
2011
2016
2011
2018
2013
2011
2018
2014
2011
2011
2018
2017
2011
2009
2010
2009
2013
2015
2016
2019
2018
2014
2014
2014
2014
2012
2012
2014
2012
2012
2012
2012
2018
2011
2011
2017
2017
2018
2017
2011
2011
2019
2011
2019
2011
2019
2013
2014
2009
2009
2009
2009
2009
2009
2009
2019
2014
2015
2015
2017
2017
2010
2010
2012
2012
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2009
2009
2013
2011
2011
2010
2011
2012
2013
2014
2019
2016
2017
2018
2015
2009
2010
2014
2017
2017
2019
2015
2019
2013
2011
2012
2011
2010
2013
2012
2012
2012
2011
2012
2012
2011
2011
2012
2011
2015
2015
2015
2015
2011
2011
2017
2015
2019
2017
2019
2019
2010
2012
2016
2017
2019
2015
2012
2011
2011
2018
2014
2019
2019
2012
2017
2012
2018
2018
2018
2015
2014
2013
2014
2016
2014
2010
2010
2009
2016
2019
2012
2010
2015
2019
2019
2019
2019
2017
2013
2017
2017
2017
2019
2018
2018
2013
2016
2015
2013
2018
2010
2018
2011
2015
2015
2012
2019
2019
2016
2014
2019
2019
2012
2013
2011
2011
2018
2009
2016
2014
2014
2015
2015
2015
2015
2015
2012
2013
2014
2012
2017
2016
2014
2011
2015
2009
2009
2009
2019
2015
2017
2011
2011
2011
2018
2012
2015
2016
2017
2018
2019
2010
2011
2013
2014
2015
2014
2019
2013
2015
2013
2014
2019
2018
2017
2018
2014
2015
2017
2019
2019
2017
2013
2019
2017
2016
2017
2018
2019
2016
2011
2012
2014
2013
2017
2015
2018
2014
2015
2016
2014
2011
2011
2011
2011
2016
2016
2016
2014
2009
2019
2017
2017
2016
2017
2017
2009
2011
2011
2011
2011
2013
2016
2013
2013
2015
2015
2010
2009
KAPITAL – SLIK BOURDIEU SER DET (13.10)
2017
2017
2017
2013
2018
2012
2017
2009
2010
2011
2017
2019
2018
2015
2018
2017
2018
2015
2016
2015
2014
2012
2014
2011
2011
2009
2013
2009
2009
2012
KRITIKARSALONG (14.10)
2016
2019
KRITISK KAPITAL  (13.10)
2017
2018
2013
2019
2013
2019
2018
2018
2016
2019
2017
2011
2019
2019
2019
2012
2014
2016
2016
2016
2019
2019
2017
2015
2011
2016
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2017
2018
2011
2011
2011
2010
2009
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2010
2011
2011
2012
2015
2019
2018
2018
2019
2012
2016
2018
2011
2009
2009
2016
2009
2010
2017
2017
2017
2017
2018
2015
2013
2018
2011
2018
2010
2009
2009
2009
2012
2010
2010
2011
2015
2019
2018
2018
2014
2016
2017
2011
2011
2019
2015
2016
2019
2019
2015
2016
2014
2015
2014
2014
2014
2014
2019
2018
2015
2017
2019
2018
2017
2016
2014
2016
2009
2013
2013
2010
2012
2012
2015
2016
2017
2018
2019
2013
2018
2012
2019
2018
2016
2011
2011
2013
2009
2012
2016
2009
2013
2011
2014
2011
2017
2017
2015
2016
2019
2019
2016
2019
2016
2011
2012
2014
2019
2013
2013
2012
2016
2015
2015
2012
2019
2009
2009
2013
2014
2011
2019
2013
2011
2011
2011
2012
2010
2011
2011
2014
2019
2019
2012
2010
2017
2017
2017
2011
2011
2013
2013
2017
2019
2019
2010
2009
2009
2013
2019
2017
2009
2018
2018
2015
2015
2011
2013
2013
2015
2015
2016
2017
2009
2014
2009
2011
2013
2014
2012
2016
2018
2019
2015
2017
2018
2018
2019
2019
2019
2017
2018
2010
2014
2017
2013
2015
2010
2011
2012
2019
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2015
2019
2016
2017
2018
2010
2009
2009
2009
2009
2018
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2010
2010
2012
2013
2014
2015
2017
2018
2019
2011
2016
2019
2019
2016
2015
2019
2010
2016
2016
2013
2013
2013
2009
2012
2012
2012
2017
2016
2017
2013
2016
2016
2016
2018
2016
2014
2018
2012
2012
2009
2013
2016
2016
2017
2015
2015
2018
2018
2010
2011
2009
2009
2019
2017
2016
2016
2016
2016
2016
2014
2014
2015
2015
2009
2017
2018
2018
2017
2018
2016
2017
2018
2019
2013
2016
2011
2014
2019
2015
2018
2017
2018
2014
2018
2013
2012
2014
2014
2019
2017
2009
2012
2010
2010
2012
2012
2018
2018
2018
2016
2010
merete2%20foto%20mona%20Winge%20Iris