LITTERATUR SYMPOSIET I ODDA 2020

8. - 10. oktober

ARBEIDARROMANEN
BIKUBEGANG
DET ESSAYISTISKE UNIVERS
DØDEN
EIN KVELD MED TORE RENBERG
GARASJELAND
HALLO ODDA
KONSERT: FORENINGEN FOR BY OG BYGD
KONSERT: KRÅKENE
KONSERT: ODDA STORBAND
KVARDAGSSTEIN
KVINNEKROPPEN
LESESTUND
LITTERATUR PÅ LOFFEN
LITTERÆR KRAFTSTASJON
NYLIBERALISMEN OG MENNESKET
OPNING AV SYMPOSIEUTSTILLINGA
RO/URO
SENTRALBADET POESI
SLEPPFEST FOR No. 15
SMELTEVERKET RUNDT PÅ 100 MINUTT
SmåSymp - HEAVYKATTEN
SNIKKIKK JONDAL
SNIKKIKK KINSARVIK
STØR OG SJAMPANJEBRUS
STØR OG SJAMPANJEBRUS
STØR OG SJAMPANJEBRUS - BONUS
TEKSTALLIANSE - LITTERATURPOLITIKK
TEKSTALLIANSE - LITTERATURØKONOMI
TEKSTALLIANSE - NOBELS LITTERATURPRIS
TERAPIGANG
U-BAR
UTROSKAP

Katalog 2020

forside%20katalog2020

KLASSIKARSAMTALEN - DEN GUDDOMMELIGE KOMEDIE

Frode Helmich Pedersen, Eirik Vassenden og Elise Winterthun i samtale om Dantes evige klassikar.
"La Divina Commedia", eller "Den guddommelige komedie", er eit av litteraturhistoriens rikaste og mest markante verk. 
Komedien, som består av sangar skrive på italiensk mellom 1308 og 1321, følger diktaren Dante gjennom dei tre delane av etterlivet: helvete, skjærsilden og paradiset. Få, om nokon, litterære verk har vore gjenstand for ein slik enorm tolkingstradisjon. T. S. Eliot skreiv om Dante at han sette standarden for det poetiske språket heilt fram til vår tid. Korleis skal vi tolke allegoriane i Den guddommelige komedie? Kva for betydning har verket hatt for litteraturhistoria, den kristne tradisjonen og idéhistoria? Kva får vi ut av å lese Dantes middelalderkomedie i dag? Frode Helmich Pedersen og Eirik Vaaenden møter Elise Winterthun til samtale.

Venue

100

Dato og tid

torsdag 10. oktober kl. 16:00

Medverkande

KLASSIKARSAMTALEN - DEN GUDDOMMELIGE KOMEDIE