LITTERATURSYMPOSIET I ODDA 2024

3. - 6. oktober

ASBJØRN SLETTEMARK
ASBJØRN SLETTEMARK
CHARLOTTE MYRBRÅTEN
CHARLOTTE MYRBRÅTEN
ELISE WINTERTHUN
ELISE WINTERTHUN
FREDRIK HAGEN
FREDRIK HAGEN
FREDRIK HØYER
FREDRIK HØYER
FRODE GRYTTEN
FRODE GRYTTEN
FRODE HELMICH PEDERSEN
FRODE HELMICH PEDERSEN
GUNNHILD ØYEHAUG
GUNNHILD ØYEHAUG
LADY ALBATROSS
LADY ALBATROSS
LARS KORFF LOFTHUS
LARS KORFF LOFTHUS
LEANDER DJØNNE
LEANDER DJØNNE
MARIT EIKEMO
MARIT EIKEMO
MERETE JONVIK
MERETE JONVIK
TORA SANDEN DØSKELAND
TORA SANDEN DØSKELAND
WENCKE MÜHLEISEN
WENCKE MÜHLEISEN

Katalog 2023

Katalog for program 2022

KLASSIKARSAMTALEN - DEN GUDDOMMELIGE KOMEDIE

Frode Helmich Pedersen, Eirik Vassenden og Elise Winterthun i samtale om Dantes evige klassikar.
"La Divina Commedia", eller "Den guddommelige komedie", er eit av litteraturhistoriens rikaste og mest markante verk. 
Komedien, som består av sangar skrive på italiensk mellom 1308 og 1321, følger diktaren Dante gjennom dei tre delane av etterlivet: helvete, skjærsilden og paradiset. Få, om nokon, litterære verk har vore gjenstand for ein slik enorm tolkingstradisjon. T. S. Eliot skreiv om Dante at han sette standarden for det poetiske språket heilt fram til vår tid. Korleis skal vi tolke allegoriane i Den guddommelige komedie? Kva for betydning har verket hatt for litteraturhistoria, den kristne tradisjonen og idéhistoria? Kva får vi ut av å lese Dantes middelalderkomedie i dag? Frode Helmich Pedersen og Eirik Vaaenden møter Elise Winterthun til samtale.

Venue

100

Dato og tid

torsdag 10. oktober kl. 16:00

Medverkande

KLASSIKARSAMTALEN - DEN GUDDOMMELIGE KOMEDIE